Revival of the legendary Tesla Model S P85+ Signature electric car
The story of how ECOFACTOR saved the life of the legendary Tesla Model S P85+ Signature electric car of the world's ambassador of the electric car movement and record holder Raphael De Mestre.
Content:
Нехай розумники підраховують кількість витраченої енергії та можливості електромереж, підбираючи приводи заперечувати поширення електромобілів. Ми прямуємо своїм шляхом, вірячи в чисте майбутнє, допомагаючи і підтримуючи всіх, хто з нами на одній хвилі. І вони відповідають нам взаємністю.
Передісторія
І насамперед такі, як Рафаель Де Местре. Адже це людина ентузіаст, який тонко відчуває віяння інновацій і сміливо доводить їхню істинність і реальні можливості. На питання про те, як він прийшов до електромобільності, він завжди каже:
«Я відчував, що це наше майбутнє і купив одну з перших Tesla Roadster навесні 2011 року. Тоді мало хто вірив у електромобілі. І у 2012 році мені говорили, що об’їхати навколо світу на електромобілі неможливо, а я зробив це самотужки. Вперше довівши, що електромобілі надійні та здатні долати великі відстані».
З того часу він поставив чотири світові рекорди на Tesla Roadster, який після цього довгий час відпочивав в німецькому музеї, а зараз на парусному кораблі пливе до американського континенту, щоб знов писати історію. І цього разу Tesla Roadster стане першим у світі електромобілем, який здійснить екологічну подорож через Тихий океан повністю без викидів.
Вдруге об’їхати навколо світу Рафаелю вдалося в 2016 році, але вже в рамках світового пробігу і на Tesla Model S P85+ Signature, яку придбав в 2013 році. Саме ця Tesla Model S стала для Рафаеля домом, його вірним супутником та другом. На ній він приїжджав на знакові зустрічі, на ній перетинав океани, у ній спав, разом із нею він проїхав понад 400 тисяч кілометрів.
І несподівана аварія в червні 2020 року, коли машину понесло на слизькій дорозі у Німеччині, призвела до того, що Tesla була розбита. Рафаель тоді відбувся легкими травмами, але з автомобіля його довелося вирізати. Машина сильно постраждала у ДТП.
Рафаель повідомляв про ситуацію в соціальних мережах, розповідаючи, що не хоче розлучатися саме з цим електромобілем і шукає способи його відремонтувати. Німці відповіли на запит Рафаеля, що електромобіль не можна відновити. У свою чергу в компанії Tesla погодилися допомогти, але їхній прайс з ремонту показував суму понад 70 тисяч євро, а це вартість нового автомобіля.
Тоді ECOFACTOR відгукнувся і пообіцяв відремонтувати машину за більш скромну суму. І Рафаель з радістю погодився.
«Робити неможливе – ці слова асоціюються у мене з Україною. Більше того, коли світ практично нічого не знав про електрокари, вже тоді у 2012 році перші електромобілі, зроблені своїми руками, я зустрів саме тут, в Україні, а саме – в Одесі», – каже Рафаель.
Порятунок легенди
Автомобіль привіз сам Рафаель. Машина могла рухатися, але в неї була повністю розбита передня частина, частина салону, скла, обидва бампери, радіатори, погнуті передні стійки, двері, а в салоні сильно пошкоджена передня торпедо.
Як згадує Майстер цеху Іван Попов: «Коли ми побачили машину, думка була лише одна – зробимо. Тривожило, що Tesla довго не була на ходу і основна батарея повністю розрядилась. Потрібно було переконатись у її стані. І перше, що ми зробили – зарядили електромобіль».
Виявилося, що основні агрегати та системи були не пошкоджені. Потрібно було все відновити. Для цього довелося замовити «донора» без батареї та двигуна.
«Донора чекали близько трьох місяців. Далі все було швидше. Змінювали передні крила, стійки лобового скла, верхні полиці передніх склянок, рихтували заднє ліве крило та кришку багажника. Та й повністю перефарбовували. Поміняли кілька важелів, відновили диски, поміняли радіатори з вентиляторами. Салон почистили та залишили максимально у рідному виконанні, сильно пошкоджені деталі взяли з машини донора», – розповідає Іван.
На ремонт пішло ще півтора місяці. Загалом усе зайняло близько півроку. І через сім місяців після того, як машину доставили в Україну, власник приїхав за нею.
Рафаель побачив свою Tesla Model S P85+ Signature у повністю відновленому стані і навіть шкіра на кріслах у салоні та частково на центральній консолі залишилася колишньою. Емоції були непередавані.
«Я дуже хотів, щоб мій автомобіль зберіг якомога більше оригінальних матеріалів та деталей. Це пам’ять про мої подорожі разом із ним, а проїхали ми понад 460 тисяч кілометрів. І українські майстри прислухались до мене. Тут зберігся навіть аромат моєї машини, разом із оздобленням. Я просто в захоплені», — розповідає Рафаель.
Велика роль
Як подяка та повага до одеситів, Рафаель презентував оновлену програму наступного світового пробігу «80eDays», де Одеса стала ще одним українським містом, яким проїдуть учасники у своєму пробігу.
«Спочатку у плані був виїзд з України через Польський кордон, але мені вдалося домовитися з Рафаелем та змінити маршрут, провівши учасників з більшої території нашої країни. Для нас велика честь приймати в Одесі один із етапів пробігу 80days, і ми активно працюємо над тим, щоб інтегрувати Україну у світову електромобільну спільноту. В черговий раз ми зможемо заявити про нашу країну усьому світу з позиції творення та усвідомленості», — каже Сергій.
Організацією одеської частини марафону займатиметься центр розвитку електромобільності в Україні EcoFactor на чолі із Сергієм Вельчевим. Планується висадка дерева в Одесі, яке стане символом залучення міста до екологічного руху.
Yershova Oleksandra
A journalist for automotive publications with more than 10 years of experience, an active participant in the European electric car movement. He believes that technology can work for the benefit of the environment.