BYD представил YangWang U8, который может плавать на воде в течение 30 минут и двигаться со скоростью 3 км/ч.
20 сентября в Китае был представлен SUV YangWang U8 EREV. Это автомобиль с полным приводом с четырьмя электрическими двигателями и общей мощностью 880 кВт (1 197 лошадиных сил). U8 может выполнять повороты на 360° и плавать на воде в экстренных ситуациях.
Содержание:
BYD представил YangWang U8, который может плавать на воде в течение 30 минут и двигаться со скоростью 3 км/ч.
20 сентября в Китае был представлен SUV YangWang U8 EREV. Это автомобиль с полным приводом с четырьмя электрическими двигателями и общей мощностью 880 кВт (1 197 лошадиных сил). U8 может выполнять повороты на 360° и плавать на воде в экстренных ситуациях.
YangWang – це преміум-бренд від BYD. U8 представлено в двох версіях – Premium Edition і Off-road Master Edition. Версія, яка розпочала попередні продажі сьогодні, – це Premium Edition, і поставки почнуться в жовтні. Так, цієї зими в Україні в автосалоні ECOFACTOR буде доступний для придбання автомобіль YangWang U8.
Модель Off-road Master з’явиться на ринку пізніше і має додаткові офф-роуд аксесуари, такі як більш міцний передній бампер, який протягується до низу автомобіля для захисту від зіткнень в дикій природі. Також є шноркель та знімний багажник на даху з маленькою сходинкою з боку.
Вартість U8 Premium Edition складає 1 089 000 юанів (150 000 доларів США), що робить U8 найдорожчим електричним автомобілем, що масово виробляється в Китаї. Ціни на версію Master Off-road попередньої продажі ще не були оголошені, але очікується, що вони будуть такі ж.
За інформацією від джерел, що знають тему, BYD також розглядає можливість випуску повністю електричної версії наступного року. Це буде конкурувати з електричним Off-road зверхнім M-Hero 917 від Dongfeng.
Характеристики:
YangWang U8 – це величезний SUV з розмірами (Д/Ш/В) 5319/2050/1930 мм і колісною базою 3050 мм. Він на 502 мм довший, на 137 мм вужчий і на 39 мм нижчий, ніж Mercedes-Benz G-Class. Щодо колісної бази, вона на 160 мм довша.
Автомобіль розміщений на платформі E4 і оснащений гідравлічною системою керування кузовом Disus-P, яка дозволяє автомобілю підніматися і опускатися до 150 мм.
Незважаючи на такі великі розміри, це лише 5-місний автомобіль, який не пропонує варіант третього ряду сидінь. Вага становить 3 985 кг, а власна маса – 3 460 кг, на основі даних, наданих MIIT.
U8 – це автомобіль з продовженою дальністю ходу (EREV), що означає, що в ньому є двигун з внутрішнього згорання, який працює як генератор енергії для батареї. У цьому випадку 2,0-літровий турбодвигун живить батарею Blade об’ємом 49,05 кВт*год з хімією LFP всередині. Його доповнено технологією Cell-to-Chassis (CTC), що означає інтеграцію батареї в шасі. Дальність ходу становить 180 км за умовами CLTC, а загальна дальність з повною батареєю та 75-літровим паливним баком складає 1000 км.
Двигун з внутрішнього згорання поєднаний з чотирма електромоторами, кожен з потужністю 220 кВт. Загальна потужність становить 880 кВт з максимально крутним моментом 1 280 Нм. Максимальна швидкість обмежена 200 км/год, а розгін від 0 до 100 займає 3,6 секунди.
U8 підтримує швидке заряджання постійного струму до 110 кВт, що дозволяє зарядити від 30% до 80% за 18 хвилин. Його можливість видачі електроенергії для електронних пристроїв (VTL) становить 6 кВт і може живити їх протягом до 25 годин. Отже, ви можете бути впевнені у швидкому заряджанні автомобіля YangWang U8 на зарядних станціях ECOFACTOR.
Серцем SUV Yangwang є система на чипі Nvidia Drive Orin з обчислювальною потужністю 508 TOPS. 38 датчиків подають дані, включаючи 3 LiDAR, 13 камер, 12 ультразвукових радарів і 5 міліметрових хвильових радарів. Вона підтримує L2 ADAS.
У салоні автомобіля ви знайдете багато натуральної шкіри Nappa і 6 великих екранів: 23,6-дюймову приладову панель для водія, 12,8-дюймовий центральний екран керування, а також ще один 23,6-дюймовий інфотейнмент екран для співводія. Ще два екрани встановлені для задніх пасажирів на задніх сидіннях, і останній ЖК-екран розташований на консолі між задніми сидіннями. Також є проекційний дисплей (HUD) розміром 50 дюймів і 22 динаміки від Dynaudio.
U8 також має кілька не таких загальних технологій для автомобілів, таких як термографічна камера та вбудований супутниковий телефон. Обидві версії U8 мають запасні шини.
Режим ходу і плавання
Як і будь-який хороший позашляховик, U8 вміє подолати брод. Версія Premium Edition може подолати брід на максимальній глибині 1000 мм, а Off-road Master Edition – до 1400 мм завдяки трубці.
Коли активований режим подолання броду, автомобіль використовуватиме свої датчики для моніторингу оточуючого середовища, глибини води, стану пробуксовування коліс і так далі. Режим аварійного плавання активується автоматично, коли автомобіль поглиблюється на глибину, що перевищує межі безпеки.
При активації двигуна внутрішнього згоряння він негайно вимкнеться, Disus-P підніме підвіску до максимального рівня, вікна автоматично зачиняться, кондиціонер перейде на внутрішню циркуляцію, а люк відкриється, забезпечуючи запасний вихід. Крім того, транспортний засіб буде відображати глибину і положення води на центральному екрані управління.
U8 може перебувати на плаву протягом 30 хвилин і рухатися вперед зі швидкістю 3 км/год, прискорюючись і поворачуючи колеса. Він навіть може виконувати повороти танка під час плавання. BYD наголошує, що це призначено лише для надзвичайних ситуацій, таких як повені, і не для розваг при перетині озер і рік. Цікаво, що в їхній маркетинговій продукції U8 плаває по воді саме в таких ситуаціях. Після активації аварійного плаваючого режиму автомобіль необхідно доставити до сервісного центру для огляду. BYD стверджує, що U8 має водонепроникність рівня IP68.
Модель прямих продаж
Під час презентації Yangwang оголосив, що зосередиться на моделі прямих продаж. У них будують 60 магазинів у 40 містах, і до кінця року планується відкрити 90 магазинів. Схожу стратегію використовує і BYD зі своїм другим брендом – Fang Cheng Bao – який нещодавно почав захоплювати магазини та виставкові зали преміальних брендів, таких як Mercedes-Benz, Aston Martin або Maserati. На відміну від Yangwang і Fang Cheng Bao, BYD використовує стандартну дилерську модель для своїх автомобілів під брендом BYD.
Коментар редактора
BYD ніколи не виробляла електромобілі преміум-класу, а YangWang U8 – це їхній найдорожчий автомобіль в історії і один з найдорожчих автомобілів в Китаї. Мета очевидна: BYD потрібно збільшити свій прибуток, а бюджетні електромобілі, такі як бестселери Seagull і Dolphin, не можуть допомогти. Таким чином, нові суббренди приходять на допомогу: YangWang, Fang Cheng Bao і Denza.
“Ми повинні розвивати передові технології, щоб конкурувати з елітними брендами”, – сказав Ван Чуанфу, засновник і генеральний директор BYD, і продовжив: “Технологічні інновації – наша єдина можливість очолити зміни”.
Компанія BYD завжди мріяла створити розкішний автомобіль високого класу. Проте є і сумніви. Чи будуть клієнти купувати автомобіль преміум-класу у бренда, який історично орієнтований на доступні автомобілі середнього класу? BYD пройде ринкове тестування, і незабаром ми побачимо результат. Судячи з захвату, який U8 викликав в китайських ЗМІ, і технологією, яка чудово виглядає на папері, стартова позиція BYD більш ніж сприятлива. YangWang U8 також варто очікувати в Україні в автосалоні ECOFACTOR.